Idag är en bra dag, precis som alla andra!

"Hotellet" jag bor på är egentligen det skabbigaste ni där hemma hade kunnat tänka er, men jag bara älskar det. Förutom att golvet är skönare än sängarna, att jag duschar i ett pyttelitet badkar och att köket liknar ett skolkök är det hur bra som helst. Vi som bor här är som en familj (på ett lite speciellt sätt, haha) och man är aldrig ensam. Tänk er att ni har en stor hemmafest och alla sover över, dagen efter räcker det att ni kollar på varandra för att minnas och förstå vad som hände igår. Exakt så är det här, varje dag. Vi festar inte varje dag, men tex. igår kom en kille här upp i köket med världens leende på läpparna och alla förstod direkt. I mars kommer nästan alla av de jag umgås med just nu att åka hem, så jag tar vara på dagarna. Det kommer ju nya, men det känns ändå. Just nu bor jag själv på mitt rum och det har jag gjort i över en vecka, och mitt rum känns som min egna lägenhet. Med sovsällskap slipper jag frysa ihjäl som jag annars gör. Emma får bli min räddning till helgen. Hahaha går bara runt med ett lyckorus och varje dag är en bra dag! Hoppas ni har det bra där hemma, kisses and hugs!


Denna killen kommer från Argentina och jag får ont i magen
när jag är med honom för att jag skrattar så mkt!
Går inte att beskriva honom med ord.

Nice, Very Nice, REALLY NICE!!!!!


Kommentarer
Postat av: louise!!!

härligt att höra att du har det så bra :D

hur går det med din engelska? pösss!

2010-02-04 @ 20:45:18
Postat av: anna

jag pratar så jäkla bra engelska ;) hahah

2010-02-05 @ 14:26:03
Postat av: Ida

ohh låter jätte härligt! Kul att du trivs! går det bra med engelskan? mkt plugg? På måndag åker jag!! :D

2010-02-05 @ 22:38:41
URL: http://thorins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0