Varför är man alltid en jävla nybörjare på sånt här?!

Okej, nu kommer ni, mina trogna bloggläsare, tro att jag har
deppat ihop totalt, men så är inte fallet!

Jag har bara varit lite mer fundersam, lite känsligare och lite..
ja, jag vet inte. Men lite mer av allt det negativa. Men nu har
jag bestämt mig för vart jag ska åka och det känns lite bättre.

Denna låten har egentligen inget att göra med mitt liv just nu.
Satt och kollade igenom min gamla blogg och hittade denna som
jag lyssnade på under den perioden för 2-3 år sedan. Kommer
alltid att gilla den och kommer aldrig kunna koppla den till mer
än en person.



"Jag sover mycket mer än jag borde o jag vet att det går över
och kommer kännas mkt bättre men varför är man alltid en
jävla nybörjare på sånt här?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0