All right?! No...

Allting har inte varit bra sen jag kom tillbaka till Sverige. Ingenting
har känts rätt. Det går inte riktigt att beskriva känslan. Jag kan
inte bara åka tillbaka till Malta sen är allt bra igen. Jag vet att
ingenting kommer bli som det en gång varit. Av mina favvosar är
det bara Emma kvar. Alla andra har åkt till sina delar av världen.

Jag har inte träffat någon sen jag kom hit, inte gått ut, inte
ansträngt mig för att hitta på något. Jag orkar verkligen inte göra
något här i denna staden. Jag kan hålla med om att Helsingborg
är en sjukt fin stad och jag hade nog gillat den om jag inte kom
här ifrån. Men nu är det inte samma sak.

Så vet ni? Jag kommer flytta. Jag har sökt jobb i en annan stad
här i Sverige och förhoppningsvis flyttar jag nästa vecka. Det ska
bli skönt och roligt att se något annat än lilla Helsingborg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0