Just listen to me!

Hej mina vänner. Uppdateringen från Malta blev inte
vad jag hade tänkt mig när jag satte mig på planet från
Köpenhamn till München och från München till Malta.

Jag har haft fullt upp med annat och inte alls kännt för
att blogga. Det är en ond cirkel det där med bloggandet.
Glömmer jag skriva på två dagar händer det så mkt så
när jag väl har tid att skriva den 3e dagen orkar jag
inte berätta allt som hänt. Och sen går några dagar till
och det händer dubbelt så mycket.

Men vet ni? Jag har haft den bästa tiden i hela mitt liv!

Jag har skrattat och jag har gråtit.Jag har fått vänner
över hela världen och jag har hittat en bästa vän.
Jag har solat, jag har simmat som en fisk, jag har gått
upp i vikt och jag har gått ner i vikt.

Jag har druckit hela shotbrickor jag jag har festat veckor
i rad. Jag har sovit bort dagar och jag har gått upp tidigt.
Jag har varit en pluggis och jag har skolkat.

Jag har fått rejält med skinn på näsan och jag pratar
engelska som jag aldrig trodde att jag skulle kunna göra.


Och under 6 veckor hade jag den värsta ögoninflamationen ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0