Kriminologi

Dagarna efter Malta gick så sjukt långsamt. Jag tänkte
"för tre dagar sen låg jag på stranden", men det kändes
som två veckor sen, minst! Nu har det börjat bli som
vanligt igen, dagarna hinner bara börja innan dom är
slut igen, it's normal!

Igår träffade jag Louise och det var kul att se henne igen.
Typiskt att vi sågs nu precis innan jag ska flytta, hade
viljat träffa henne mer, men jag kommer o hälsar på i
Skåne snart igen.

Jag kollade upp lite kurser på det universitetet i den staden
jag åker till nu på fredag. Jag sökte en kriminologi-kurs som
börjar till hösten. Sista ansökningsdagen var egentligen i
april, men jag gjorde en senanmälan.

Hoppas verkligen att jag kommer in på den!


Jag och Louise i Grekland 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0