Let me tell you..

Den headern jag hade förut gjorde jag bara för att ha
sålänge tills jag fixat till den, men jag hann aldrig innan
jag stack till Malta. Jag ska göra en ny, det kan ju inte
se ut hur som helst hehe....

Idag låg vi på stranden i 7 timmar och första doppet,
doppen, för i år i Öresund är utförda (HEHE..).
Jag njuter av varje sekund på stranden, men för varje
dag känner jag mer och mer att här kan jag verkligen
inte stanna.

Hur ska jag kunna veta om jag gillar Sverige eller inte
om jag bara bott i en stad? Jag har ju alltid sagt att jag
är så lite svensk man kan bli, men det vet jag ju inte
förens jag provat något annat än Helsingborg.


Gammal bild på mig o Nattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0