Swedish midsummer!

Idag är det midsommar.
En vanlig svensk midsommar med halskasst väder. Jag har
väl mina önskningar om hur jag hade viljat fira den. Eller fira
och fira.. Sounds stupid. Jag har mina önskningar om hur jag
hade viljat spendera dagen.

Med Emma, skitvarmt, utomhus, korta klänningar (hehe...),
en hel flaska malibu och pineapple juice, bad, gå på "toa"
och komma tillbaka och va så fittriga som bara vi kan efter
ett sånt äventyr.

Istället blir det vanlig middag, frysa i kort klänning som
tvunget ska vara på. Men imagine, hade ju frusit fast jag
hade haft jeans och jacka, så det spelar ju inte så stor roll
egentligen. Klockan 11 ikväll börjar jag jobba på Cantina.

Jag och Emmsan kör nästa år!


Vi är så charmiga hehehhe....


Kommentarer
Postat av: Igors

Hej Anna!
jag heter Igor. Jag ar 44 ar gammal. Jag bor i Lettland. Ursakta mig. Jag tycker svenska kvinnor.
Jag vill att traffa dig foe familjen.
Adjo,Miss Anna!
IGOR

2013-10-25 @ 10:58:16
Postat av: Igors

Hej Anna!
jag heter Igor. Jag ar 44 ar gammal. Jag bor i Lettland. Ursakta mig. Jag tycker svenska kvinnor.
Jag vill att traffa dig foe familjen.
Adjo,Miss Anna!
IGOR

2013-10-25 @ 10:58:16
Postat av: Igors

Hej Anna!
jag heter Igor. Jag ar 44 ar gammal. Jag bor i Lettland. Ursakta mig. Jag tycker svenska kvinnor.
Jag vill att traffa dig foe familjen.
Adjo,Miss Anna!
IGOR

2013-10-25 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0